søndag den 14. juli 2013

Pure Love

Jeg har for en gangs skyld ikke leget med dylusions i dag, men lavet et layout.
Billedet er af mig og min lille nevø, han er kun 1 dag gammel på billedet, og det er første gang jeg ser ham, og jeg blev straks ramt - af ren kærlighed :)

Jeg har leget med masks, gesso, splats og tegnet lidt. Her er resultatet.
Her er det overskyet og lidt gråt i dag, så lyset er ikke det bedste til at tage billeder, men prøver alligevel.



Her kommer lidt detaljer






Tusind tak for kig og kommentarer, jeg læser hver og en :)

God dag

Knus

5 kommentarer:

  1. Et rigtig sødt LO her, og fine farver for årstiden.

    SvarSlet
  2. Super lækkert layout med lækre detaljer.
    Jeg fotografere altid uden for (hvis det altså ikke regner og sner) jeg lægger layoutet på fliserne og fotografere layoutet oppe fra, det syntes jeg giver det bedste lys og resultat. ;O)

    SvarSlet
  3. Et flot lo. Det er altid rart med nye børn i familien.

    SvarSlet
  4. Flot lay out. Det er nogle super lækre detaljer du har på

    SvarSlet
  5. Flot LO du har lavet og dejlige detaljer og ikke mindst er billedet bare nuser!!

    SvarSlet