mandag den 30. juli 2012

Hygge split splat

Her til eftermiddag har jeg leget lidt med distress ink og gesso. Gesso har jeg ikke leget så meget før, så tænkte det var på tide nu. Så her er de tags der kom ud af det. Det er ikke dem alle der som sådan er blevet til "noget" men det var sjovt at lege med :)





Når jeg scrapper har jeg en tendens til at stable tingene jeg bruger op omkring mig, det resulterer så i jeg til sidst sidder med det hele på en lille bitte firkant, men skal vi ikke bare kalde det kreativt rod :)




Tak fordi i kiggede med, og tusind tak for de mange kommentarer på mit sidste indlæg.
God aften. 

9 kommentarer:

  1. jep hygge og splat er godt

    SvarSlet
  2. Det ser da spændende ud!! Splat splat :)
    Tag lige et par stykker med på torsdag, så jeg kan se dem rigtigt :)

    SvarSlet
  3. Seje tag´s du fik lavet der, men jeg er ret sikker på at det sviner mere end jeg kan holde ud, så jeg må hellere holde mig væk fra vores ven Tim H...fnissss

    SvarSlet
  4. hi hi hi...jeg kunne ikke lade være med at grine af din beskrivelse af din lille firkantede arbejdsflade...jeg har det nøjagtig på sammen måde. Jeg har en del æsker, hvor mine scrapting er i og jeg kan love dig for at jeg har lært at bygge HØJE tårne rundt om min skæreplade ;-)
    Dine tags er rigtig flotte. Jeg kan især godt lide det med de mange farver og så lidt split splat af hvidt. Lækkert :-)

    SvarSlet
  5. Du er vild god til at lave noget med Distress ink, super flot, dem kan jeg rigtig godt lide, jamen ligner det ikke mit bord når jeg laver noget ;-)

    SvarSlet
  6. Wow sikke nogle lækre tags! Jeg kander godt det med rodet hihi!

    SvarSlet
  7. Søde Louise, jeg har modtage en award, som jeg har valgt at give videre til dig, da jeg syntes du er helt fantastisk til at lave kort og så har du en super evne til at sætte farver sammen med Distress Ink, jeg kan se at flere takker nej til award og har du ikke lyst til at modtage den, skal du alligevel vide at du er super dygtig :-)

    SvarSlet