tirsdag den 5. juni 2012

Flere kort, og en kæmpe oplevelse

Jeg har haft fri i dag, og det meste af dagen er blevet brugt på scrap. Det er der indtil videre kommet disse to kort ud af.







Så har jeg i weekenden overskredet mine grænser, og prøvet noget jeg aldrig havde troet skulle ske, jeg har holdt en slange! :)

Jeg var i Ree Park ved Ebeltoft sammen med noget familie, vi havde lånt en tippi og skulle overnatte der, det var en stor og hyggelig oplevelse. Udover at se hele parken efter lukketid, og få en masse historier om de forskellige dyr, fik vi mulighed for at holde en slange.

Havde aldrig troet jeg skulle sige det, men den var nu meget sød, og ikke spor ulækker :)


Det var en kanon tur, og jeg fik taget en masse billeder af gode og skøre hyggestunder, og af en masse skønne dyreunger, som nu bare venter på at blive scrappet :)

God dag til jer allee derude. 

4 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort.
    iiuuv jeg tror godt nok ikke at jeg turde røre ved sådan en basse. :-))

    SvarSlet
  2. Fine kort, du har lavet.
    Godt at du fik prøvet at holde en slange og fandt ud af at det ikke er spor farligt ; )

    SvarSlet
  3. Rigtig søde kort du fik lavet.
    Men at holde en slange ! Vildt grænseoverskridende. Flot gjort - det turde jeg altså ikke. Bare tanken......puha...

    SvarSlet
  4. Flotte kort, altid dejligt at overskride grænser. Men lige den med slanger ´!"#¤%&/()=?`der var jeg vist gået videre =D

    SvarSlet