søndag den 8. april 2012

Strikke-succes

Jeg har engang fået et par hjemmelavede "futter" foræret af min moster. Sådan nogle var jeg bare nødt til selv at lære at lave.
Så fik en opskrift af min moster, og så var det ellers om at komme i gang med strikkepindene - og jeg er på ingen måde nogen ørn til det med at strikke.
Men her er så resultatet

De var bare kæmpestore og uformelige, men så....



en tur i vaskemaskinen hvor de bliver "filtet" ( ved godt det ikke er rigtig filtning, men kan ikke huske hvad det ellers hedder) og så er der et par skønne hjemme-futter :)

Så nu er jeg igang med endnu et par til min søster. Derefter tror jeg at der skal eksperimenteres lidt med størrelser, så også de små fødder i familien kan blive forkælet.

Håber i nyder det sidste af påsken derude.

1 kommentar:

  1. flotte sko du har lavet dig der ..- de er da virkelig dejlige.. Jeg har et par min mor har lavet - de er SÅ dejlige

    SvarSlet